Palaikymas

Be mūsų paramos ir palaikymo daugelis įmonių tiesiog sustotų.

Ką mes siūlome

Mes esame čia dėl jūsų

Reguliariai atliekamose klientų apklausose ne kartą įsitikinome, kad mūsų atliekamas produktų ar sprendimų palaikymas yra vienas iš labiausiai vertinamų dalykų. Kasmet sulaukiam apie 7 000 kreipimųsi. Jie gali būti susiję su viskuo – nuo to, kokį gaminį klientas turėtų pasirinkti ir kaip jį surinkti, iki grąžinimo ar priežiūros klausimų.

Jei klausimas nėra skubus, būsime dėkingi, jei su mumis susisieksite el. paštu – info@kgk.lt kitu atveju skambinkite mums – +370 5 275 8181.

Palaikymas 2

Pardavimų palaikymas

Mūsų parama skirstoma į tris pagrindines sritis:

Užsakymų centras – kasdien telefonu, el. paštu ar tiesiogiai bendraujant aptarnauja mūsų verslo ir didmeninės prekybos klientus ir vykdo Autokatalogas.eu užsakymus.

Pardavimo vadybininkai – svarbi kliento ir KGK jungiamoji grandis, užtikrinanti ilgalaikį bendradarbiavimą. Rinkos analizė ir ryšiai su klientais užtikrina klientų informuotumą apie mūsų produktų asortimentą ir nuolat informuoja juos apie mūsų kainodarą bei techninės pagalbos paslaugas.

Autoekspertas.lt – leidžia mums aptarnauti mažmeninius klientus visoje Lietuvoje, o tai užtikrina lankstesnį pristatymą ir gerą klientų pasitenkinimą.

Techninė pagalba

Savo klientams teikiame profesionalią techninę pagalbą per mūsų produktų vadybininkus, kurie glaudžiai bendradarbiauja su gamintojais. Nuolat teikiame techninę ir kitą medžiagą, kad mūsų klientams būtų lengviau montuoti, pristatyti ir parduoti mūsų tiekiamus gaminius. Organizuojame gamintojų patvirtintus ir konkrečiam gaminiui skirtus mokymus.

Palaikymas 3